Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Головна » Файли » Сторінка психолога

У розділі матеріалів: 16
Показано матеріалів: 1-16

Сторінка психолога | Переглядів: 8 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 22.03.2021 | Коментарі (0)

Казка – найкращий помічник!

Лікування казкою

Виявляється надавати психологічну допомогу своїм дітям батьки можуть самостійно! Прекрасний інструмент, який може допомогти в цьому – це терапевтичні казки! Це дитячі твори, які допомагають вашому чаду прояснити різні життєві ситуації, відреагувати накопичені емоції, познайомитись з різноманітними стратегіями поведінки. Крім того, казки дозволяють дитині побувати на місці героя в певних конфліктних ситуаціях в “безпечних умовах” і спробувати нові способи вирішення конфліктів. Також в творах малеча може компенсувати те, чого їй найбільше бракує в житті.

Терапевтичні казки існують як в готовому варіанті, так їх можна складати і самостійно. На нашому сайті ви знайдете готові історії на різну тематику.

Алгоритм використання казки надзвичайно простий. Дітям до 12 років – батьки читають казку (тут дитині дозволяється видозмінювати текст, додавати і вилучати фрази чи слова), потім обговорюють ключові моменти, мотиви поведінки, результати, і на останок – дитині пропонується намалювати малюнок (не обов’язково одразу після обговорення), який ілюструє казку або ключовий момент для дитини. Інколи можна використовувати ще один заключний етап – драматизація або “програвання” казки чи її частин. Дайте дитині можливість розподілити ролі, за необхідності задійте членів родини чи іграшки і не слідуйте строго сюжету казки, пам’ятайте, дитина змінює все так як їй потрібно.

Щодо старших дітей, то тут спосіб використання дещо інший. Підлітки починають вже скептично ставитись до подібних історій, тому батькам варто піти на маленьку хитрість – вивчити казку напам’ять і досить природно і непомітно вставити її в буденні сімейні розмови.

https://dytpsyholog.com/

Сторінка психолога | Переглядів: 17 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 18.01.2021 | Коментарі (0)

Психологиня каже, що нові умови життя та ізоляція це стрес для організму. Аби легше перенести карантин потрібно дотримуватись декількох правил. Вони можуть бути стосовно особистих кордонів, але спільна діяльність зараз на карантині не завжди може бути плюсом. Тому дайте можливість кожному по своєму справитись зі стресом.

Частіше приймати ванни. Вода дуже добре вивільняє емоційний заряд негативний і очищує таким чином.

- Створіть 5 правил для сім’ї, які дуже ключові. Перше правило. В кожного має бути своїх 15 хвилин. Це час на себе який рятує від багатьох моментів.

- Дивіться якісь фільми, мультфільми те чого раніше не було. Це можуть бути настільні ігри, навіть якщо ви раніше не грали.

- Моменти тактильних дотиків - обійми дійсно є порятунком від стресу.

- Складайте плани на день і таким чином у вас буде чітко розмежовано.

Далі..http://dnz11sh.ucoz.com/load/storinka_psikhologa/storinka_psikhologa/jak_perezhiti_

karantin_poradi_psikhologa/18-1-0-357

Сторінка психолога | Переглядів: 95 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 21.04.2020 | Коментарі (0)

Верховна Рада України підтримала проект закону щодо протидії булінгу, який передбачає штрафи за цькування до 3400 гривень. Зокрема, статтю 173 КУпАП доповнили статтею 173-4 із визначенням поняття «булінг». «Булінг, тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого», — йдеться в тексті закону. Цькування неповнолітнього буде каратися штрафом від 50 (850 грн) до 100 (1700 грн) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами від 20 до 40 годин. Така ж поведінка вчинена групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення буде каратися штрафом від 1700 грн до 3400 грн або громадськими роботами від 40 до 60 годин. За булінг, вчинений малолітніми або неповнолітніми особами віком від 14 до 16 років, будуть відповідати батьки кривдника. У тексті законопроекту запропонуваному до другого читання повідомляється, що рідні булера повинні будуть сплатити штраф від 850 до 1700 грн. Також передбачається стягнення штрафу з особи, яка не повідомила правоохоронців про булінг, у розмірі 850-1700 грн. Закон набере чинності з наступного дня після його опублікування. Інформація з сайту Шепетівської райдержадміністрації.
Детальніше на сайті: https://shepvisnyk.com.ua/protydiia-bulinhu
/

Сторінка психолога | Переглядів: 102 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 02.02.2020 | Коментарі (0)

Батьки-телекран-діти: екологічність взаємодії

Один із кіногероїв захоплено стверджував, що за телебаченням - майбутнє, тому, передбачав він, не буде ні газет, ні кіно, ні театрів, а буде лише саме телебачення. Якихось тридцять років тому ці слова сприймали іронічно, але сучасники бють на сполох: телебачення заміщає реальність. А найбільше від цього потерпають діти, для них телебачення - як гра із сірниками.

 

Журнал:

Практичний психолог: Дитячий садок

Номер:

№ 08/2015

Сторінка психолога | Переглядів: 220 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 10.04.2018 | Коментарі (0)

Психологічні рекомендації з гендерного виховання

  1. Ніколи не забувайте,що перед вами не просто дитина,а хлопчик чи дівчинка з властивими їм особливостями сприйняття,мислення,емоцій. Виховувати,навчати і навіть любити їх треба по-різному. Але обов’язково – сильно.
  2. Ніколи не порівнюйте хлопчиків та дівчаток,не ставте одних за приклад іншим:вони різні,навіть за біологічним віком – дівчатка звичайно старші від своїх ровесників-хлопчиків.
  3. Не забувайте,що хлопчики і дівчатка по-різному бачать,чують,відчувають дотик,по-різному сприймають простір і орієнтуються в ньому, а головне – по-різному осмислюють усе, з чим стикаються у цьому світі. І вже, звичайно, не так, як ми дорослі.
  4. Пам’ятайте: коли жінка навчає та виховує хлопчиків, їй мало знадобиться свій дитячий досвід. Порівнювати себе у дитинстві з ними – неправильно і морально.

Дорослі, якщо у вас проблема у спілкуванні з дитиною, якщо ви не розумієте один одного, не поспішайте звинувачувати в цьому її.

Матеріал взято  https://sites.google.com/site/krivoyrogkzsh37/telefonnij-dovidnik/poradi-psihologa/porati-psihologa-batkam/99

Психологічні рекомендації з гендерного виховання

 

Сторінка психолога | Переглядів: 171 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 10.04.2018 | Коментарі (0)

Поради батькам майбутніх першокласників

  1. Для дитини ви - зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов’язково говоритиме так, як ви.
  2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
  3. Далі...http://dnz11sh.ucoz.com/load/storinka_psikhologa/storinka_psikhologa/poradi_batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv/18-1-0-249

Матеріал  взято  http://nvk3.at.ua/index/poradi_psikhologa_batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv/0-129

Сторінка психолога | Переглядів: 240 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 10.04.2018 | Коментарі (0)

Не в кожній родині в батьків є можливість залишатися з дитиною вдома. Що ж робити тим, хто змушений залишати дитину без догляду? Психологи називають 10 правил поведінки працюючих батьків.

Правило перше.
Не приходьте додому голодними.
Голод не тітка. Із-за нього людина стає дратівливою і нетерплячою. У деяких на цьому тлі починаються головні болі. Намагайтеся перед приходом додому випити хоча б чашку чаю або з’їсти йогурт.

Правило друге.
Не перевтомлюйтеся.
Надмірне фізичне й розумове навантаження погано впливає на самопочуття. Людина стає дратівливою. Дитина зовсім не винна в тому, що вас завантажили на роботі, до того ж вона не зрозуміє чому викликала роздратування. Переступаючи поріг будинку, залишайте за дверими всі «дорослі» проблеми.

Правило третє.
Правильно розставляйте пріоритети.
Ніколи не говоріть про роботу так, щоб дитина могла подумати, що робота важливіше за неї. Робота вам подобається, а дитину ви любите.

Правило четверте.
Спілкування з дитиною важливіше всього.
Не варто відштовхувати дитину, якщо вона прийшла до вас у той момент, коли ви зайняті готуванням вечері або взяли роботу додому. Дитина це людина, а вечеря й робота можуть і почекати.

Правило п’яте.
Дитина повинна бути помічником і рівноправним членом родини.
Не дискримінуйте дитину, доручаючи йому саму неприємну роботу по дому. Наприклад, миття підлоги, посуду. Чому дитина повина виносити сміття? Так, тому, що командуєте ви.

Правило шосте.
Не самостверджуйтеся за рахунок дитини.
Ви доросла людина, і тільки із цієї причини ви більше знаєте й умієте. Ви краще миєте посуд і граєте в комп’ютерні ігри.
Але якщо ви прагнете, щоб ваша дитина на відміну від багатьох інших сучасних дітей виросла упевнененою у собі й у своїх силах, спілкуючись із нею, постарайтеся поводитися так, щоб вона почувавала себе вмілою і кмітливою.

Правило сьоме.
Робота всього лише засіб для забезпечення родини.
Якщо робота для вас стала сенсом життя, заводити дітей не варто. Діти в таких родинах нещасливі. І квапляться скоріше вирости. Це ознака нездорової родини.

Правило восьме.
Умійте слухати.
Багатьом батькам здається, що все вчинене дитиною, усі її слова – незначні й неважливі. Він же маленький, що там може бути «глобального». Насправді всі справи , слова й вчинки дитини так само важливі, як і ваші. І якщо ви будете зневажливо або глумливо дивитися на інтереси й справи дитини, ніякої довіри між вами не буде. Не оцінюйте вчинки дитини, а постарайтеся їх зрозуміти.

Правило дев’яте.
Радьтеся з дитиною.
Повірте, дитині цікаво, чим ви таким займаєтеся на роботі. Розповідайте йому про ваші думки, переживання. Запитаєте в нього поради, а ще краще, скористайтеся ними. Не думайте, що дитина ще «не доросла» до «дорослих» справ. Це не так. Вона може багато чого не розуміти, але дуже добре почуває емоції, і тому вас можуть здивувати дитячі поради. До всього іншого, радячись, ви формуєте в дитини здатність виражати власну точку зору, показуєте, що між близькими людьми важливі відвертість і довіра.

Правило десяте.
Не докоряйте шматком хліба
Уникайте згадувати про матеріальну залежності дитини від вас. Це ранить дитину й принижує її. У неї може скластися думка, що вона вас обтяжує, і ви утримуєте його з почуття обов’язку, що в корені не вірно. Все повинне бути по любові. До того ж, у старості, коли ви виявитеся в положенні залежного, вам не доведеться соромитися того, що ви говорили колись.

Тому батькам слід більше спілкуватися з дітьми, гратися разом з ними, розповідати казки, заохочувати дітей за правильну вимову звука, слова, речення, виконувати поради логопеда, вихователя, закріплювати досягнуті успіхи.

Матеріал   взято   з  сайту  http://abetka.ukrlife.org/10pravyl.html.10 правил спілкування з дитиною

Сторінка психолога | Переглядів: 206 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 10.04.2018 | Коментарі (0)

                                                     Шановні батьки!                               

Всіх у вас на слуху слово «адаптація». Кожен з вас також пережив цей стан. Згадайте свій стан, коли ви вперше прийшли на роботу, в новий колектив.

Що ж значить адаптація для вашої дитини?

Далі...

http://dnz11sh.ucoz.com/load/storinka_psikhologa/storinka_psikhologa/adaptacijnij_proces_doshkilnikiv_dali/18-1-0-208

Сторінка психолога | Переглядів: 200 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 01.11.2017 | Коментарі (0)

  Родина, як відомо, є першим соціальним інститутом, а отже, має особливе зна­чення для становлення життєвої компетентності дошкільника як особистості. Далі...
Сторінка психолога | Переглядів: 285 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 17.01.2017 | Коментарі (0)

Вступ дитини до школи – дуже важливий і хвилюючий момент для кожного з батьків.
       Вас турбує питання наскільки ваша дитина готова до школи? Далі...
Сторінка психолога | Переглядів: 233 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 17.01.2017 | Коментарі (0)

Далі...

Сторінка психолога | Переглядів: 356 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 11.05.2015 | Коментарі (0)

У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі».

Хваліть її в кожному випадку ,коли вона цього заслужила  , підкреслюйте успіхи . Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах .Уникайте повторень слів «ні» і «не можна» .Говоріть стримано ,спокійно і м’яко. Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу ,щоб вона могла його завершити.Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності ,що вимагають концентрації уваги.Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня . Час прийму їжі ,виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати цьому розпорядкові .Уникайте по можливості скупчень людей. Перебування у великих магазинах ,на ринках ,у ресторанах тощо чинить на дитину надмірно стимулюючий вплив .

Під час ігор обмежуйте дитину тільки одним партнером . Уникайте неспокійних , гучних приятелів . Оберігайте дитину від стомлення , оскільки воно призводить до зниження самоконтролю і наростання , гіперактивності . Давайте дитині можливість витрачати надлишкову енергію . Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі :тривалі прогулянки ,біг ,спортивні заняття.

                                                                                                                                                           

Сторінка психолога | Переглядів: 291 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 08.02.2014 | Коментарі (0)

         Виховувати дитину – велике мистецтво, тому що сам процес виховання – це безперервна робота серця, розуму і волі батьків.


Сторінка психолога | Переглядів: 328 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 27.01.2014 | Коментарі (1)

Основним мотивом гри у дошкільному віці є інтерес дитини до діяльності дорослих, намагання приєднатися до неї, відтворити її особливості.            
Особливістю гри є те, що займатися нею спонукає дітей інтерес не до результату, а до процесу діяльності. Цим гра істотно відрізняється від інших видів діяльності (праці, навчання), які в основному спрямовані на досягнення того чи іншого результату (виготовлення певного продукту, одержання певних знань тощо). Так, домашня господарка трудиться для того, щоб прибрати приміщення, випрати білизну, приготувати обід тощо, а дитина, яка наслідує її в грі, робить це заради інтересу до її дій і ніякого продукту в результаті її гри не виходить.
   
Сторінка психолога | Переглядів: 513 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 20.01.2014 | Коментарі (2)

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz