Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49
Головна » Файли » Сторінка керівника » Звіт завідувача

Звіт керівника закладу дошкільної освіти за 2017/2018н.р. Далі...
10.06.2018, 13:39

І. ПЕРСОНАЛЬНИЙ ВНЕСОК КЕРІВНИКА У ПІДВИЩЕННІ РІВНЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО_ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ.

1.1.Створення умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти

Діяльність Шепетівського ДНЗ №11 «Дзвіночок» здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, власного Статуту та Базового компоненту дошкільної освіт і була направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоровя дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні, створення умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти.

 

За проектною потужністю дошкільний навчальний заклад розрахований на 151 місце для дітей від 2 до 6(7) років. Впродовж 2017-2018 н.р. функціонувало 9 груп, які відвідували 230 дітей. З них:

І молодша група – 3 р.ж. - 28 дітей

ІІ молодша група – 4 р.ж. – 49 дітей

Середня група №1 - 24 дитини

Старша група №1 – 21 дитина

Старша група №2 – 21 дітей

Старша група №3 – 18 дітей

Перші класи – 69 дітей

Групи комплектувалися за віковими ознаками.

 

Режим перебування дітей організований згідно рішення сесії міської ради та відповідав запитам батьків:

1 група з 24-год. перебуванням дітей – з 7.00(понеділок) до 19.00 (п’ятниця)

1 група з 12 –год.перебуванням – з 7.00 до 19.00 (щоденно)

7 груп з 9 –год. перебуванням – з 8.00 до 17.00 (щоденно)

Групові приміщення складаються з спалень, роздягалень,санвузлів та ігрових кімнат, які розділені на центри: ігровий, навчальний, творчий, природничий та інші. Обладнання відповідає санітарно – гігієнічним нормам вікових груп і антропометричним даним дітей. Функціонує музичний зал, кабінет психолога.

  1. На території знаходиться ігрових майданчиків та 1 спортивний майданчик. Територія дитячого садка озеленена, розбиті квітники, майданчики укомплектовані, їх обладнання відповідає санітарно – гігієнічним вимогам та правилам безпеки життєдіяльності дітей.

 

1.2.Вжиті заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-го року життя.

Облік дітей здійснювався відповідно листа Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007р. №1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку». Протягом 2017-2018 н.р. дошкільним вихованням було охоплено 100 % дітей 5-річного віку, які проживають на закріпленій території обслуговування.

Робота з дітьми, що неохоплені дошкільною освітою носила систематичний характер. Проведено обстеження мікрорайону на наявність дітей дошкільного віку. Відповідно до соціально-педагогічного патронату кількість дітей дошкільного віку в мікрорайоні в 2017 р. – 181 (в порівняні з 2016 – 217), кількість дітей 5-го року життя – 36 дітей (2015р. – 58). Усі діти 5-річного віку охоплені дошкільною освітою.

На базі ДНЗ працює загальноміський консультпункт для батьків, керівниками якого є вихователь-методист Байдюк С.І. та практичний психолог Власюк К.М. Проте, впродовж 2017-2018 н.р. батьки зверталися за консультацією лише 4 рази.

 

1.3.Вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

Базою для поліпшення якості методичної та освітньої роботи з дітьми стало розширення інноваційного простору закладу. Так, впродовж року вихователі впроваджували та апробовували такі освітні інноваційні технології: «Казкові лабіринти гри» В. Воскобовича (Войтович А.С.), авторську методику мовленнєвого розвитку дітей Н. Гавриш (вихователь Пукальська І.М.), ігрову систему «Школа ейдетики» (вихователь Н.В.Чинюк), методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям Т.Ткаченко, методика використання схем-моделей у лексично-граматичній роботі К.Крутій (Німчук Н.П.), пошуково-дослідницька діяльність за методикою З.Плохій (О.П.Янчук), авторська система фізичного виховання М.Єфименко (М.П.Тищук). В результаті цієї роботи покращились знання дітей з різних розділів програми, вони набули певні комунікативні уміння та навички, володіють елементарними знаннями роботи на комп'ютері, уміють виконувати творчі завдання.

Хочу відмітити, що у 2017-2018 навчальному році вихователями-методистами та досвідченими педагогами на належному рівні була проведена робота з наставництва.

 

1.4. Організація різних форм роботи в повсякденному житті для розвитку творчих здібностей дітей

Належна увага приділялась завданню розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами організації гурткової роботи. Керівники гуртків роботу планували за парціальними програмами, які рекомендовані та схвалені МОН України.

Впродовж року в ЗДО працювало гуртки за різними напрямками: образотворчої та театральної діяльності, формуванню здоров’язберігаючої і мовленнєвої компетентності, ознайомлення з іноземною мовою та хореографією. Гуртковою роботою були охоплені діти середніх та старших груп .

 

1.5. Організація освітнього процесу.

Впродовж навчального року педагогічний колектив закладу вирішував безліч творчих та буденних завдань, що були спрямовані на вдосконалення організації освітньо-виховного процесу.

У 2017-2018 н.р. педагогічний колектив працював над такими пріоритетними завданнями, які були визначені у річному плані роботи:

  1. Організація сучасного освітнього середовища дошкільного навчального закладу сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини в умовах Нової української школи.
  2. Продовження роботи з народознавства, реалізуючи ідеї національно-патріотичного виховання у розвитку духовного потенціалу особистості дитини.
  3. Формування основ здорового способу життя дошкільників шляхом використання нових активних форм і методів роботи.
  4. Удосконалення роботи щодо формування основ економічної грамотності як невід’ємної складової соціалізації дитини.

Головні завдання червоною ниткою пройшли через усі складові річного плану.

Зміст освітньо-виховного процесу в закладі визначався Базовим компонентом дошкільної освіти, програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», програмою для дітей раннього віку «Оберіг». Продовжили вдосконалювати перспективно-календарне тематичне планування та надавати максимальну можливість педагогам творчо підходити до складання та реалізації запланованих заходів, що, в свою чергу, сприяло покращенню роботи з дітьми у формі розвивально-ігрових та розвивально-творчих занять.

З метою ефективного впровадження програм була здійснена відповідна робота: значно поповнено арсенал методичної літератури, ігрового матеріалу, проводилися різні форми роботи з педагогами.

Впродовж навчального року усі педагоги закладу приймали активну участь у методичних заходах різного рівня. Так, в 2017 році матеріал з досвіду роботи педагогів Шахрай Н.В., Нідзельської С.В. Креативна студія «Маленькі етнодизайнери» на обласній виставці педінновацій відзначені дипломом І ступеня, вихователів Байдюк С.І., Войтович А.С. «Лабораторія ЕКО хлопчика» дипломом ІІ ступеня, Чинюк Н.В., Янчук О.П. «Бджолина наука» дипломом ІІІ ступеня. Педагоги Пукальська І.М. та Шахрай Н.В. у 2018 році стали переможцями Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій -2017 проведеного редакцією журналу МОН України «Дошкільне виховання».

 

2.ВЖИТІ КЕРІВНИКОМ ЗАХОДИ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОХ БАЗИ ЗАКЛАДУ.

Впродовж 2017-2018 н.р. заклад працював за затвердженим кошторисом, в межах виділених асигнувань. З метою створення належних умов перебування дітей в закладі та забезпечення естетичного вигляду приміщення, території, проведена велика робота із зміцнення матеріально-технічної бази. За період з 01.09.2017 по 01.06.2018 на її покращення використано 1 074 299 581 з них :

бюджетних – 1 074 236 491 грн .

позабюджетних - 63 тис. 090 грн.

За рахунок бюджетних асигнувань у 2017-2018 н.р проведено:

- капітальний ремонт покрівлі – 275,651 грн.

- капітальний ремонт із заміною вікконих та дверних блоків – 295,705 грн.

Встановлено модульну котельню – 1060761 грн.

Придбано за бюджетні кошти:

  • принтер (1 шт.) – 2655 грн.
  • бойлер – 2205 грн.
  • унітази (2 шт.) – 2799 грн.
  • протипожежні засоби (3 вогнегасники, 1 пожежний рукав)- 1630 грн.
  • підписку – 3612 грн.

Проведено за бюджетні кошти:

-виміри опору ізоляції – 2500 грн;

- лабораторні дослідження – 119 грн;

- навчання з пожежної безпеки – 416 грн;

- перевірено димові канали – 100 грн.

Стан будівель, споруд та інженерних мереж знаходяться у задовільному стані.

 

3.Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання

Залучення додаткових джерел фінансування здійснювалось згідно Статуту ДНЗ, яким передбачено отримання коштів від батьків або осіб, які їх замінюють, добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб, інші кошти не заборонені законом та відповідно до рішення сесії міської ради від 30.05.2017 «Про Порядок прозорого отримання, використання та обліку благодійної допомоги для потреб загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів м.Шепетівки».

Згідно рішення батьківських зборів від 12.09.2017 «Про порядок отримання, використання та обліку благодійних (добровільних) внесків в дошкільному навчальному закладі було встановлено , що джерелами надходжень додаткових коштів є :

  • надання батьками добровільної благодійної допомоги на розвиток закладу у розмірі 20 грн.
  • надання батьками добровільної благодійної допомоги на зміцнення матеріально-технічної бази групи у розмірі 15 грн.
  • надання благодійної допомог у вигляді товарів, робіт та послуг.

Таким чином, впродовж 2017-2018 н.р. на рахунок закладу надійшли кошти від батьків:

Групи «Колосок» – 2814 грн.

Група «Бджілка» - 3355грн.

Група «Смайлик» - 2895 грн.

Група «Дослідники» - 2600 грн.

Група «Яблучко» - 3482 грн.

Група «Дзвіночок» - 3225 грн.

Група «Капітошка» - 1690 грн.

Матеріально-технічна база закладу зміцнилась також за рахунок надання благодійної допомоги у вигляді товарів, робіт та послуг батьками та спонсорами на суму 43029 грн:

1.Придбані меблі на суму 14 925 грн. :

- ясельна група «Колосок»– стіл письмовий, стілець офісний - 1965 грн.

- середня група «Яблучко» - стільці дитячі – 2880 грн.

-ст.гр.№1 «Смайлик» - спортивний куточок – 500 грн.

-ст.гр.№2 «Дослідники» - столи письмові – 3300 грн.

-ст.гр.№3 «Капітошка» - куточок творчості – 1700 грн.

2. Миючі та дезінфікуючі – 11 981 грн.

3. Посуд1695 грн. .

4. Ігровий та дидактичний матеріал2708 грн.

5. Канцтовари – 1737 грн.

6. Двері вхідні – 2180 грн.

7. Мийки 2 шт. – 1450 грн.

8. Світильники – 8 шт. – 1048 грн.

9. Господарчі товари - 2774 грн.

10. Література– 350 грн.

11. Озеленення – 860 грн.

12. Опромінювач бактерицидний -1021 грн.

13. Стенд – 650 грн.

Крім того, систематично проводилась заміна різних сантехнічних приладів: сифонів, змішувачів, тенів, каналізаційних труб. р Витрачені кошти і на придбання бензину для газонокосилки (270 грн.)

Щорічно удосконалюється як приміщення, так і територія закладу: квітники, ділянки для трудової та ігрової діяльності дітей, спортивний майданчик, продовжується облаштування ігрових майданчиків: завезено пісок (ФОП Цимбал Г.Л.), дошки для будівництва ігрових споруд (ДП “Шепетівський лісгосп”). Наявні щорічні (восени та на весні) акти обстежень будівлі, спортивних та ігрових майданчиків.

 

4.Вжиті заходи щодо забезпечення дошкільного закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Педагогічний процес у ДНЗ забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач , вихователь-методист, практичний психолог, 2 музичні керівники, 12 вихователів.

Освітній рівень педагогічного складу – 6 педагогів з базовою вищою освітою, 11 – з вищою освітою, 4 педагоги мають вищу категорію (Юріна Л.А., Нідзельська С.В., Байдюк С.І., Шахрай Н.В.), 3 – звання “вихователь-методист” (Пукальська І.М., Тищук М.П., Шахрай Н.В.), 1 – звання «старший вихователь» (Байдюк С.І.)

Педагоги створили позитивну психологічну атмосферу у групах, прихильно ставляться до дітей, про що свідчить відсутність скарг протягом року.

 

5.Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я дітей та працівників закладу.

5.1.Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування дітей та працівників закладу.

Харчування в закладі дітей та працівників організовано відповідно до Інструкції про організацію харчування в дошкільних навчальних закладах (із змінами). ДНЗ повністю забезпечений технологічним та холодильним обладнанням. У ДНЗ працює досвідчений, висококваліфікований медичний персонал та 3 кухаря. Діти отримують трьох та чотирьох разове харчування. Страви готуються відповідно технологічних карт та перспективного сезонного меню, яке затверджується керівником та подається на погодження до управління Держпродспоживслужби.

Виконання натуральних норм харчування у 2017-2018 н.р. - 97%.

Середня вартість харчування становить (60%):

- група раннього віку - 13, 43 грн. день

- групи дошкільного віку- 15, 84 грн.день

В закладі створені належні умови для проведення медико – профілактичних і оздоровчих заходів. Проводяться заходи лікувально – профілактичного характеру: антропометричні вимірювання, визначення гостроти зору, обстеження дітей на гельмінти. Аналізуючи стан відвідування дітьми дошкільного закладу визначено, що відвідування дітьми дошкільного закладу у 2017 -2018 н.р. - 72%, а індекс здоров’я - 94%.

Як свідчать результати аналізу, зменшилась кількість випадків захворюваності на ГРВІ. Суттєве зменшення випадків ГРВІ є результатом дотримання температурного режиму в приміщенні після встановлення індивідуального опалення.

Проте, збільшилась кількість інфекційних захворювань.

Впродовж 2017-2018 н.р. зафіксовано 23 випадки, з них: вітряна віспа – 22, скарлатина – 1. Зменшилась кількість диспансерних дітей: так, у 2016-2017 н.р. – 88, а у 2017-2018 – 63 дитини. Відвідувала ЗДО одна дитина інвалід.

ДНЗ забезпечений медикаментами у повному обсязі. Так, на медикаменти в 2017-2018 н.р. було виділено 5000 грн. бюджетних коштів. Проте, в організації з поліпшення охорони здоров'я та зниження захворюваності є і недоліки, зокрема: низьким залишається відсоток (50%) проведення профілактичних щеплень, збільшується з кожним роком кількість дітей, які відвідують дошкільний заклад за станом здоров’я не щепленні. Через відсутність спортивного залу не систематично проводиться фізкультурна робота.

 

5.2.Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Роботу закладу було спрямовано на виконання закону України “Про охорону дитинства”. В закладі постійно проводиться робота по створенню безпечних умов життєдіяльності для учасників навчально-виховного процесу: двічі на рік у закладі проходили Тижні безпеки, щоденно проводиться роз’яснювальна робота серед дітей щодо запобігання травматизму та правил безпечної поведінки. Своєчасно проводились інструктажі з питань протипожежної безпеки для працівників закладу, в приміщеннях визначені відповідальні за стан охорони праці та протипожежної безпеки, у наявності необхідні таблички.

Питання дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм контролюються адміністрацією закладу, підсумки контролю систематично розглядалися на виробничих нарадах та нарад при завідувачу.

 

Надання соціальної підтримки та допомоги дітям сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей

В ДНЗ виховується діти пільгових категорій, а саме:

- діти учасників АТО – 15 чол.

- малозабезпечені - 14 чол.

- діти-інваліди – 1 чол.

- діти, позбавлені батьківського піклування – 1 чол.

- діти, багатодітних родин – 17 чол.

Дітям даних категорій забезпечується право на безкоштовне харчування, а баготодітним родинам вартість харчування зменшується на 50%.

 

Стан дитячого травматизму

Випадків дитячого травмування у 2017-2018 н.р. не зафіксовано. Педагогами закладу проводиться систематична робота щодо запобігання випадків травматизму серед дошкільників (згідно річного плану роботи) та просвітницька робота серед батьків.

 

6.Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю ДНЗ, співпраця з громадськими організаціями.

До вирішення завдань адміністрацією залучається батьківська громадськість: активним був батьківський комітет у вирішенні різних питань, всі батьки завжди брали активну участь у розвагах та святах, спонсори розуміли проблеми. Колектив працював злагоджено та рівномірно.

Варто зазначити, що протягом року ми активно співпрацювали з різними організаціями та установами міста, а саме:

  • ЗОШ №1 ім.М.Островського
  • ДП “Шепетівське лісове господарство”
  • ФОП Кармаш В.М., Цимбал Г.Л.
  • ПП «Управлінська компанія «Управдом»

А на завершення свого звіту хочу подякувати за підтримку та надання матеріальної допомоги ЗДО Шепетівській міській раді в особі міського голови Полодюка М.І., народному депутату України  Мацолі Р., заступнику міського голови Стасюк Н.В., начальнику управління Тихончук Л.І., , керівникам Сасюку В.М., Тихончуку Р.М., Шайнозі Ю.М., ФОП Кармашу В.М., Цимбал Г.Л. та всім батькам за допомогу та співпрацю, за розуміння наших проблем. Впевнена, що ми разом зуміємо вирішити ще багато питань та досягнути вагомих результатів в освітньо-виховному процесі. Вірю у подальшу підтримку та співпрацю.

Дякую за увагу, та прошу включитися до обговорення звіту.

Категорія: Звіт завідувача | Додав: 1111111
Переглядів: 75 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz