Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Головна » Файли » Правова освіта

У розділі матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сучасна сім’я несе найбільшу відповідальність за виховання дитини.

  • вона має виконувати головне завдання – забезпечувати матеріальні та педагогічні умови для духовного, морального, інтелектуального й фізичного розвитку своїх дітей.Конституційним обов’язком батьків є утримання своїх дітей до повноліття. Законом України «Про освіту» на батьків покладена відповідальність за фізичне здоров’я та психічний стан дітей ,створення належних умов для розвитку їхніх природних здібностей.

Життєвою дорогою дитину ведуть два розуми, два досвіди: сім’я та навчальний заклад.


Матеріал взято з інтернет ресурсів  http://korsundruzhba.ck.ua/navchannia-i-vykhovannia/pravove-vykhovannia/234-porady-batkam-z-pravovoho-vykhovannia-doshkilnykiv#%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8

Правова освіта | Переглядів: 91 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 28.12.2017 | Коментарі (0)

 

Правова культура включає в себе безпосередні дії людини, її поведінку в різних, часто непередбачених, життєвих ситуаціях. Вона передбачає вміння і готовність особистості вирішувати свої життєві проблеми, жити серед людей, спілкуватися з ними, орієнтуючись на морально-правові норми. Далі...
 

Правова освіта | Переглядів: 173 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 21.02.2016 | Коментарі (0)

ПРАВОВА ОСВІТА БАТЬКІВ

ПРАВОВА   ОСВІТА БАТЬКІВ

Матеріал взято з сайта  http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/-pravova-osvita-batkiv.html

При організації і проведенні правового виховання батьків, яке в школі здійснюється в рамках батьківського всеобучу безпосередньо класними, ми виходимо з того, що в ст.61 Кодексу законів України про сім’ю та брак говориться, що батьки мають право та зобов’язані виховувати своїх дітей, турбуватися про їх здоров’я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, готувати їх до праці. Батьківські права не можуть здійснюватись врозріз з інтересами дітей.

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ БАТЬКІВ


   Вступне слово вчителя

Щоб дитина виросла природно доброю та чесною людиною, щоб вона не намагалася вдавати з себе кращу, ніж вона є насправді, доводиться уникати примусу у вихованні. Примушуючи до чогось, ми зобов'язуємо дитину робити щось таке, що не відповідає її сутності, інакше її не довелося б примушувати. Ефективне лише те виховання, яке привчає дитину до правди, привчає бути самою собою.
                                           Бути, а не вдавати. - С. Соловейчик 
        Мета тренінгу: створити доброзичливу атмосферу у групі батьків; встановити порозуміння між поколіннями; набути навичок рефлексії у спілкуванні з дітьми; удосконалити навички ефективної взаємодії.
       Ресурси: магнітофон, плакати, стікери, маркери, аркуші формату А4, скотч, ножиці (за кількістю учасників).
Рефлексія (10 хв)
      Мета: визначити установки та думки щодо тренінгової форми роботи і взаємодії учасників.
    У кожного тренінгу є вступна частина — обговорення, налаштування на роботу, знайомство. Я пропоную вам окреслити свій настрій зараз, назвати ваше ім'я, в якому класі навчається ваша дитина, як її звати.
Знайомство (20 хв)
       Мета: згуртувати групу, презентувати себе, створити доброзичливу атмосферу.
      Вам усім відомо, що таке інтерв'ю. Зараз ми спробуємо взяти інтерв'ю одне в одного, поставивши кілька запитань:
— Ваше ім'я?
— Чим ви любите займатись у вільний від роботи час?
— Хто в сім'ї більше займається вихованням дитини?
— Які методи виховання, на ваш погляд, найбільш ефективні?
— Чи досить добре, на вашу думку, ви розумієте свою дитину?
— Про що найчастіше розмовляєте з нею?
     Після того, як ми взяли інтерв'ю, стаємо боком свого сусіда, кладемо йому руку на плече і від його імені читаємо відповіді на запитання.
— Які почуття у вас виникали під час виконання вправи?
— Чи важко було виконувати це завдання?
Правила роботи у групі (7 хв) 
        Мета: актуалізувати правила групової роботи.
        Матеріали: плакат з основними психологічними правилами взаємодії на тренінгу.
       Тренер пропонує актуалізувати правила роботи у групі, які допоможуть комфортно почуватися й ефективно працювати кожному. Психолог демонструє і зачитує правила. Якщо група додає чи видозмінює якісь із них, тренер відображає це на плакаті:
• відкриті новим враженням;
• приймаємо іншого, як себе;
• нікого не критикуємо;
• не боїмося бути самими собою;
• взаємно підтримуємо одне одного;
• працюємо «тут і тепер»;
• не обговорюємо поза групою того, що відбувається в ній.
Очікування (10 хв) 
      Мета: визначити сподівання й очікування від роботи у групі.
     Матеріали: прикріплений плакат «Оберіг», стікери-квіточки.
    Перед початком роботи тренінгової групи психолог прикріплює на дошку плакат, на якому зображений оберіг. Кожен учасник отримує стікер-квіточку, на якому записує свої очікування. Після того, як усі учасники зроблять це, вони по черзі підходять до плаката, зачитують свої очікування і прикріплюють стікери до оберегу.

Правова освіта | Переглядів: 168 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 09.01.2016 | Коментарі (0)

ПРАВОВА ОСВІТА БАТЬКІВ

ПРАВОВА   ОСВІТА БАТЬКІВ

При організації і проведенні правового виховання батьків, яке в школі здійснюється в рамках батьківського всеобучу безпосередньо класними, ми виходимо з того, що в ст.61 Кодексу законів України про сім’ю та брак говориться, що батьки мають право та зобов’язані виховувати своїх дітей, турбуватися про їх здоров’я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, готувати їх до праці. Батьківські права не можуть здійснюватись врозріз з інтересами дітей.

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ БАТЬКІВ


   Вступне слово вчителя

Щоб дитина виросла природно доброю та чесною людиною, щоб вона не намагалася вдавати з себе кращу, ніж вона є насправді, доводиться уникати примусу у вихованні. Примушуючи до чогось, ми зобов'язуємо дитину робити щось таке, що не відповідає її сутності, інакше її не довелося б примушувати. Ефективне лише те виховання, яке привчає дитину до правди, привчає бути самою собою.
                                           Бути, а не вдавати. - С. Соловейчик 
        Мета тренінгу: створити доброзичливу атмосферу у групі батьків; встановити порозуміння між поколіннями; набути навичок рефлексії у спілкуванні з дітьми; удосконалити навички ефективної взаємодії.
       Ресурси: магнітофон, плакати, стікери, маркери, аркуші формату А4, скотч, ножиці (за кількістю учасників).
Рефлексія (10 хв)
      Мета: визначити установки та думки щодо тренінгової форми роботи і взаємодії учасників.
    У кожного тренінгу є вступна частина — обговорення, налаштування на роботу, знайомство. Я пропоную вам окреслити свій настрій зараз, назвати ваше ім'я, в якому класі навчається ваша дитина, як її звати.
Знайомство (20 хв)
       Мета: згуртувати групу, презентувати себе, створити доброзичливу атмосферу.
      Вам усім відомо, що таке інтерв'ю. Зараз ми спробуємо взяти інтерв'ю одне в одного, поставивши кілька запитань:
— Ваше ім'я?
— Чим ви любите займатись у вільний від роботи час?
— Хто в сім'ї більше займається вихованням дитини?
— Які методи виховання, на ваш погляд, найбільш ефективні?
— Чи досить добре, на вашу думку, ви розумієте свою дитину?
— Про що найчастіше розмовляєте з нею?
     Після того, як ми взяли інтерв'ю, стаємо боком свого сусіда, кладемо йому руку на плече і від його імені читаємо відповіді на запитання.
— Які почуття у вас виникали під час виконання вправи?
— Чи важко було виконувати це завдання?
Правила роботи у групі (7 хв) 
        Мета: актуалізувати правила групової роботи.
        Матеріали: плакат з основними психологічними правилами взаємодії на тренінгу.
       Тренер пропонує актуалізувати правила роботи у групі, які допоможуть комфортно почуватися й ефективно працювати кожному. Психолог демонструє і зачитує правила. Якщо група додає чи видозмінює якісь із них, тренер відображає це на плакаті:
• відкриті новим враженням;
• приймаємо іншого, як себе;
• нікого не критикуємо;
• не боїмося бути самими собою;
• взаємно підтримуємо одне одного;
• працюємо «тут і тепер»;
• не обговорюємо поза групою того, що відбувається в ній.
Очікування (10 хв) 
      Мета: визначити сподівання й очікування від роботи у групі.
     Матеріали: прикріплений плакат «Оберіг», стікери-квіточки.
    Перед початком роботи тренінгової групи психолог прикріплює на дошку плакат, на якому зображений оберіг. Кожен учасник отримує стікер-квіточку, на якому записує свої очікування. Після того, як усі учасники зроблять це, вони по черзі підходять до плаката, зачитують свої очікування і прикріплюють стікери до оберегу.

Правова освіта | Переглядів: 162 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 09.01.2016 | Коментарі (0)

Найважливіша ланка у вихованні дитини – родина. Окрім усвідомленого, цілеспрямованого виховання на дитину впливає: внутрішня сімейна атмосфера, рольова поведінка батьків, яку неусвідомлено або усвідомлено копіюють діти.

Практично немає жодного соціального або психологічного аспекту поведінки дітей, який залежав би від їх сімейних відносин в даний час або в минулому.

Добрі відносини в родинах ґрунтуються на демократичному стилі виховання, коли відверто обговорюються соціальні, психологічні та інші питання.

Цей стиль більшою мірою впливає на виховання активності, самостійності, ініціативності та соціальної відповідальності у дітей. В таких родинах враховується думка кожного члена родини, тут панує атмосфера взаєморозуміння, поваги та любові.

Діти в таких родинах прислуховуються до порад батьків, наслідують адекватні чоловічі та жіночі риси поведінки, виростають впевненими в собі, соціально адаптованими, вміють брати відповідальність на себе.

Авторитетний стиль виховання в родині визиває у дитини відчуження, почуття своєї малозначимості та небажаності в родині.

Вимоги батьків, якщо вони здаються необґрунтованими, викликають або протест і агресію, або звичайну апатію та пасивність.

Вседозволенність навпаки породжує в дитині почуття, що батьки до нього байдужі. Нажаль школа, однолітки, засоби масової інформації часто не можуть заповнити упущення батьківського виховання залишая дитину дезорієнтованою в цьому важкому світі.

Тому, в цьому велику роль відіграє авторитет батьків (Таблиця 3). Авторитет батьків розповсюджений в нашій практиці. І так:

1. Авторитет тиску – самий жорстокий вид фальшивого батьківського авторитету, коли воля нав‘язується за допомогою ременя, голосних криків. Дитина в цій ситуації стає заляканою, подавленою, нездатною до прийняття самостійних рішень. Зрозуміло, що в майбутньому така дитина виросте грубою, неврівноваженою, нікчемною людиною.

2.  Авторитет чванливості (пихатості) – коли заможні батьки своїми діями показують що в цьому світі головне – гроші і за них можливо все купити. Такий підхід у виховані дає свої плоди. Дитина росте егоїстом, на весь світ дивиться крізь призьму грошей. І звичайно, хто з нього виросте?...

3. Авторитет „любові” – коли дитина повинна зробити певну роботу інакше „він не любить своїх батьків” і навпаки, батьки горою стоять у всіх випадках за дитину тільки тому, що він їх дитина. Навіть коли дитина винна в якомусь поганому вчинку.

4. Авторитет підкупу – найбільш аморальний вид авторитету, коли слухняність просто підкупляється дарунками. Звичайно, в родині може бути певне ставлення до примирення, але ні в якому разі не можна преміювати дітей за слухняність, добре відношення до батьків.

5. Авторитет відстані – є такі батьки та матері які твердо впевнені в тому, щоб діти слухались треба менш з ними говорити, тримати їх на відстані, іноді виступаючи у вигляді начальства. Нема чого і говорити, що такий авторитет не дає ніякої користі і таку сім‘ю не можна назвати справжньою родиною.

6. Авторитет педантизму – в цьому випадку батьки більше уваги приділяють дітям, більше працюють, але працюють як бюрократи. Вони впевнені, що діти повинні кожне батьківське слово вислуховувати з витримкою, терпінням, що їх слово – святиня, своє розпорядження вони дають холодним тоном і якщо вони надані, то негайно повині стати законом.

7. Авторитет резонерства – тут батьки поросто заїдають життя дитині нескінченими повчаннями. Замість того, щоб сказати дитині декілька слів, можливо навіть і в жартівливому тоні, батько садить дитину навпроти себе і починає нудну й докучливу розмову. В такій родині мало родасті і посмішок. В резонерстві батьків діти не можуть бачити ніякого авторитету.

8. Авторитет доброти – це самий нерозумний вид авторитету. В цьому випадку дитяча слухняність також організується через дитячу любов, але вона визивається не поцілунками і ніжними, лагідними словами, а уступками, добротою батьків. Іноді батьки дозволяють собі невеликий опір, але вже пізно, в родині склався шкідливий досвід.

9. Авторитет „дружби” – це авторитет, коли батьки грубо обривають розмову з дитиною, повчають на кожному кроці. Тут ні про яку слухняність не може бути і мови, а тим білше дружби, так як жодна дружба неможлива без взаємної уваги та поваги.

http://bilyaivka-rda.odessa.gov.ua/sluzhbi-rajonu/bilyaivka-mskrajonne-upravlnnya-yustic-povdomlya/metodichn-rekomendac-z-pitan-pravovo-osvti-batkvskij-avtoritet-pedagogchna-kultura-batkv-vihovannya-batkv/
Правова освіта | Переглядів: 289 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 11.05.2015 | Коментарі (0)

Закони та підзаконні акти,

спрямовані на охорону основних прав дитини

До них можна віднести Закон України "Про охорону дитинства" (26 квітня 2001 року). Він визначає охорону дитинства в Україні як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і покликаний забезпечити реалізацію прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток, встановивши основні заса­ди державної політики в цій сфері. Уперше в Історії на­ціонального законодавства в цьому Законі введено по­ложення, яке забороняє тілесні покарання дітей у родині.

Закон України "Про сприяння соціальному станов­ленню та розвитку молоді в Україні" (23 березня 2003 року). Цей нормативний документ визначає загальні за­сади створення організаційних, соціально-економічних, політико-правових умов соціального становлення та роз­витку молодих громадян України в інтересах особистос­ті, суспільства та держави, основні напрями реалізації державної молодіжної політики в Україні щодо соціаль­ного становлення та розвитку молоді.

Закон України "Про охорону здоров'я" (19 листо­пада 1992 року) визначає правові, організаційні, еконо­мічні та соціальні засади охорони здоров'я в Україні, регу­лює суспільні відносини в цій галузі з метою забезпечення гармонійного розвитку фізичних і духовних сил, високої працездатності, довголітнього активного життя громадян, усунення чинників шкідливого впливу на їхнє здоров'я, запобігання і зниження захворюваності, інвалідності та смертності, поліпшення спадковості.

Закон України "Про соціальну роботу з дітьми і мо­лоддю" (21 червня 2001 року) визначає організаційні та правові засади соціальної роботи з дітьми та молодцю.

Закон України "Про громадянство України" (18 січня 2001 року) відповідно до Конституції визначає правовий зміст громадянства України, підстави і порядок його на­буття та припинення, повноваження органів державної влади, що беруть участь у вирішенні питань громадян­ства України.

Правова освіта | Переглядів: 290 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz