Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Головна » Файли » Правова освіта

У розділі матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

Дошкільна освіта є важливим етапом для цілісного розвитку дитини. Нині її зміст органічно пов’язаний з ідеями Нової української школи: він забезпечує наступність між дошкільною та початковою освітою в умовах шкільної реформи. 

В Україні дошкільна освіта є обов'язковою частиною у системі безперервного навчання. Відповідальність за навчання дитини у дитсадку несуть її батьки або особи, які їх замінюють, та навчальні заклади, де діти перебувають.

Дізнатися більше   https://mon.gov.ua/ua/tag/doshkilna-osvita

Що таке якісна дошкільна освіта: опубліковано огляд показників та практичні поради їхнього впровадження

https://mon.gov.ua/ua/news/sho-take-yakisna-doshkilna-osvita-opublikovano-oglyad-pokaznikiv-ta-praktichni-poradi-yihnogo-vprovadzhennya

Правова освіта | Переглядів: 13 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 18.01.2021 | Коментарі (0)

Булінґ (від англ. bully – хуліган, задирака, грубіян, «to bully» — задиратися, знущатися) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки, щоб заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середовище для людини.

Прикметною ознакою булінґу є довготривале «відторгнення» дитини її соціальним оточенням.

Найчастіше булінґ відбувається в таких місцях, де контроль з боку дорослих менший або взагалі його нема. Це може бути шкільний двір, сходи, коридори, вбиральні, роздягальні, спортивні майданчики. У деяких випадках дитина може піддаватися знущанням і поза територією школи, кривдники можуть перестріти її на шляху до дому.

Навіть удома жертву булінґу можуть продовжувати цькувати, надсилаючи образливі повідомлення на телефон або через соціальні мережі.

https://drive.google.com/file/d/1T8sKQoxT9kMIcOTXtwWrY087u19Q-ALw/view?usp=sharing

Правова освіта | Переглядів: 92 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 11.12.2019 | Коментарі (0)

 

Правова культура включає в себе безпосередні дії людини, її поведінку в різних, часто непередбачених, життєвих ситуаціях. Вона передбачає вміння і готовність особистості вирішувати свої життєві проблеми, жити серед людей, спілкуватися з ними, орієнтуючись на морально-правові норми. Далі...
 

Правова освіта | Переглядів: 295 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 21.02.2016 | Коментарі (0)

ПРАВОВА ОСВІТА БАТЬКІВ

ПРАВОВА   ОСВІТА БАТЬКІВ

Матеріал взято з сайта  http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/-pravova-osvita-batkiv.html

При організації і проведенні правового виховання батьків, яке в школі здійснюється в рамках батьківського всеобучу безпосередньо класними, ми виходимо з того, що в ст.61 Кодексу законів України про сім’ю та брак говориться, що батьки мають право та зобов’язані виховувати своїх дітей, турбуватися про їх здоров’я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, готувати їх до праці. Батьківські права не можуть здійснюватись врозріз з інтересами дітей.

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ БАТЬКІВ


   Вступне слово вчителя

Щоб дитина виросла природно доброю та чесною людиною, щоб вона не намагалася вдавати з себе кращу, ніж вона є насправді, доводиться уникати примусу у вихованні. Примушуючи до чогось, ми зобов'язуємо дитину робити щось таке, що не відповідає її сутності, інакше її не довелося б примушувати. Ефективне лише те виховання, яке привчає дитину до правди, привчає бути самою собою.
                                           Бути, а не вдавати. - С. Соловейчик 
        Мета тренінгу: створити доброзичливу атмосферу у групі батьків; встановити порозуміння між поколіннями; набути навичок рефлексії у спілкуванні з дітьми; удосконалити навички ефективної взаємодії.
       Ресурси: магнітофон, плакати, стікери, маркери, аркуші формату А4, скотч, ножиці (за кількістю учасників).
Рефлексія (10 хв)
      Мета: визначити установки та думки щодо тренінгової форми роботи і взаємодії учасників.
    У кожного тренінгу є вступна частина — обговорення, налаштування на роботу, знайомство. Я пропоную вам окреслити свій настрій зараз, назвати ваше ім'я, в якому класі навчається ваша дитина, як її звати.
Знайомство (20 хв)
       Мета: згуртувати групу, презентувати себе, створити доброзичливу атмосферу.
      Вам усім відомо, що таке інтерв'ю. Зараз ми спробуємо взяти інтерв'ю одне в одного, поставивши кілька запитань:
— Ваше ім'я?
— Чим ви любите займатись у вільний від роботи час?
— Хто в сім'ї більше займається вихованням дитини?
— Які методи виховання, на ваш погляд, найбільш ефективні?
— Чи досить добре, на вашу думку, ви розумієте свою дитину?
— Про що найчастіше розмовляєте з нею?
     Після того, як ми взяли інтерв'ю, стаємо боком свого сусіда, кладемо йому руку на плече і від його імені читаємо відповіді на запитання.
— Які почуття у вас виникали під час виконання вправи?
— Чи важко було виконувати це завдання?
Правила роботи у групі (7 хв) 
        Мета: актуалізувати правила групової роботи.
        Матеріали: плакат з основними психологічними правилами взаємодії на тренінгу.
       Тренер пропонує актуалізувати правила роботи у групі, які допоможуть комфортно почуватися й ефективно працювати кожному. Психолог демонструє і зачитує правила. Якщо група додає чи видозмінює якісь із них, тренер відображає це на плакаті:
• відкриті новим враженням;
• приймаємо іншого, як себе;
• нікого не критикуємо;
• не боїмося бути самими собою;
• взаємно підтримуємо одне одного;
• працюємо «тут і тепер»;
• не обговорюємо поза групою того, що відбувається в ній.
Очікування (10 хв) 
      Мета: визначити сподівання й очікування від роботи у групі.
     Матеріали: прикріплений плакат «Оберіг», стікери-квіточки.
    Перед початком роботи тренінгової групи психолог прикріплює на дошку плакат, на якому зображений оберіг. Кожен учасник отримує стікер-квіточку, на якому записує свої очікування. Після того, як усі учасники зроблять це, вони по черзі підходять до плаката, зачитують свої очікування і прикріплюють стікери до оберегу.

Правова освіта | Переглядів: 284 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 09.01.2016 | Коментарі (0)

ПРАВОВА ОСВІТА БАТЬКІВ

ПРАВОВА   ОСВІТА БАТЬКІВ

При організації і проведенні правового виховання батьків, яке в школі здійснюється в рамках батьківського всеобучу безпосередньо класними, ми виходимо з того, що в ст.61 Кодексу законів України про сім’ю та брак говориться, що батьки мають право та зобов’язані виховувати своїх дітей, турбуватися про їх здоров’я, фізичний, духовний і моральний розвиток, навчання, готувати їх до праці. Батьківські права не можуть здійснюватись врозріз з інтересами дітей.

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ БАТЬКІВ


   Вступне слово вчителя

Щоб дитина виросла природно доброю та чесною людиною, щоб вона не намагалася вдавати з себе кращу, ніж вона є насправді, доводиться уникати примусу у вихованні. Примушуючи до чогось, ми зобов'язуємо дитину робити щось таке, що не відповідає її сутності, інакше її не довелося б примушувати. Ефективне лише те виховання, яке привчає дитину до правди, привчає бути самою собою.
                                           Бути, а не вдавати. - С. Соловейчик 
        Мета тренінгу: створити доброзичливу атмосферу у групі батьків; встановити порозуміння між поколіннями; набути навичок рефлексії у спілкуванні з дітьми; удосконалити навички ефективної взаємодії.
       Ресурси: магнітофон, плакати, стікери, маркери, аркуші формату А4, скотч, ножиці (за кількістю учасників).
Рефлексія (10 хв)
      Мета: визначити установки та думки щодо тренінгової форми роботи і взаємодії учасників.
    У кожного тренінгу є вступна частина — обговорення, налаштування на роботу, знайомство. Я пропоную вам окреслити свій настрій зараз, назвати ваше ім'я, в якому класі навчається ваша дитина, як її звати.
Знайомство (20 хв)
       Мета: згуртувати групу, презентувати себе, створити доброзичливу атмосферу.
      Вам усім відомо, що таке інтерв'ю. Зараз ми спробуємо взяти інтерв'ю одне в одного, поставивши кілька запитань:
— Ваше ім'я?
— Чим ви любите займатись у вільний від роботи час?
— Хто в сім'ї більше займається вихованням дитини?
— Які методи виховання, на ваш погляд, найбільш ефективні?
— Чи досить добре, на вашу думку, ви розумієте свою дитину?
— Про що найчастіше розмовляєте з нею?
     Після того, як ми взяли інтерв'ю, стаємо боком свого сусіда, кладемо йому руку на плече і від його імені читаємо відповіді на запитання.
— Які почуття у вас виникали під час виконання вправи?
— Чи важко було виконувати це завдання?
Правила роботи у групі (7 хв) 
        Мета: актуалізувати правила групової роботи.
        Матеріали: плакат з основними психологічними правилами взаємодії на тренінгу.
       Тренер пропонує актуалізувати правила роботи у групі, які допоможуть комфортно почуватися й ефективно працювати кожному. Психолог демонструє і зачитує правила. Якщо група додає чи видозмінює якісь із них, тренер відображає це на плакаті:
• відкриті новим враженням;
• приймаємо іншого, як себе;
• нікого не критикуємо;
• не боїмося бути самими собою;
• взаємно підтримуємо одне одного;
• працюємо «тут і тепер»;
• не обговорюємо поза групою того, що відбувається в ній.
Очікування (10 хв) 
      Мета: визначити сподівання й очікування від роботи у групі.
     Матеріали: прикріплений плакат «Оберіг», стікери-квіточки.
    Перед початком роботи тренінгової групи психолог прикріплює на дошку плакат, на якому зображений оберіг. Кожен учасник отримує стікер-квіточку, на якому записує свої очікування. Після того, як усі учасники зроблять це, вони по черзі підходять до плаката, зачитують свої очікування і прикріплюють стікери до оберегу.

Правова освіта | Переглядів: 296 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 09.01.2016 | Коментарі (0)

Найважливіша ланка у вихованні дитини – родина. Окрім усвідомленого, цілеспрямованого виховання на дитину впливає: внутрішня сімейна атмосфера, рольова поведінка батьків, яку неусвідомлено або усвідомлено копіюють діти.

Практично немає жодного соціального або психологічного аспекту поведінки дітей, який залежав би від їх сімейних відносин в даний час або в минулому.

Добрі відносини в родинах ґрунтуються на демократичному стилі виховання, коли відверто обговорюються соціальні, психологічні та інші питання.

Цей стиль більшою мірою впливає на виховання активності, самостійності, ініціативності та соціальної відповідальності у дітей. В таких родинах враховується думка кожного члена родини, тут панує атмосфера взаєморозуміння, поваги та любові.

Діти в таких родинах прислуховуються до порад батьків, наслідують адекватні чоловічі та жіночі риси поведінки, виростають впевненими в собі, соціально адаптованими, вміють брати відповідальність на себе.

Авторитетний стиль виховання в родині визиває у дитини відчуження, почуття своєї малозначимості та небажаності в родині.

Вимоги батьків, якщо вони здаються необґрунтованими, викликають або протест і агресію, або звичайну апатію та пасивність.

Вседозволенність навпаки породжує в дитині почуття, що батьки до нього байдужі. Нажаль школа, однолітки, засоби масової інформації часто не можуть заповнити упущення батьківського виховання залишая дитину дезорієнтованою в цьому важкому світі.

Тому, в цьому велику роль відіграє авторитет батьків (Таблиця 3). Авторитет батьків розповсюджений в нашій практиці. І так:

1. Авторитет тиску – самий жорстокий вид фальшивого батьківського авторитету, коли воля нав‘язується за допомогою ременя, голосних криків. Дитина в цій ситуації стає заляканою, подавленою, нездатною до прийняття самостійних рішень. Зрозуміло, що в майбутньому така дитина виросте грубою, неврівноваженою, нікчемною людиною.

2.  Авторитет чванливості (пихатості) – коли заможні батьки своїми діями показують що в цьому світі головне – гроші і за них можливо все купити. Такий підхід у виховані дає свої плоди. Дитина росте егоїстом, на весь світ дивиться крізь призьму грошей. І звичайно, хто з нього виросте?...

3. Авторитет „любові” – коли дитина повинна зробити певну роботу інакше „він не любить своїх батьків” і навпаки, батьки горою стоять у всіх випадках за дитину тільки тому, що він їх дитина. Навіть коли дитина винна в якомусь поганому вчинку.

4. Авторитет підкупу – найбільш аморальний вид авторитету, коли слухняність просто підкупляється дарунками. Звичайно, в родині може бути певне ставлення до примирення, але ні в якому разі не можна преміювати дітей за слухняність, добре відношення до батьків.

5. Авторитет відстані – є такі батьки та матері які твердо впевнені в тому, щоб діти слухались треба менш з ними говорити, тримати їх на відстані, іноді виступаючи у вигляді начальства. Нема чого і говорити, що такий авторитет не дає ніякої користі і таку сім‘ю не можна назвати справжньою родиною.

6. Авторитет педантизму – в цьому випадку батьки більше уваги приділяють дітям, більше працюють, але працюють як бюрократи. Вони впевнені, що діти повинні кожне батьківське слово вислуховувати з витримкою, терпінням, що їх слово – святиня, своє розпорядження вони дають холодним тоном і якщо вони надані, то негайно повині стати законом.

7. Авторитет резонерства – тут батьки поросто заїдають життя дитині нескінченими повчаннями. Замість того, щоб сказати дитині декілька слів, можливо навіть і в жартівливому тоні, батько садить дитину навпроти себе і починає нудну й докучливу розмову. В такій родині мало родасті і посмішок. В резонерстві батьків діти не можуть бачити ніякого авторитету.

8. Авторитет доброти – це самий нерозумний вид авторитету. В цьому випадку дитяча слухняність також організується через дитячу любов, але вона визивається не поцілунками і ніжними, лагідними словами, а уступками, добротою батьків. Іноді батьки дозволяють собі невеликий опір, але вже пізно, в родині склався шкідливий досвід.

9. Авторитет „дружби” – це авторитет, коли батьки грубо обривають розмову з дитиною, повчають на кожному кроці. Тут ні про яку слухняність не може бути і мови, а тим білше дружби, так як жодна дружба неможлива без взаємної уваги та поваги.

http://bilyaivka-rda.odessa.gov.ua/sluzhbi-rajonu/bilyaivka-mskrajonne-upravlnnya-yustic-povdomlya/metodichn-rekomendac-z-pitan-pravovo-osvti-batkvskij-avtoritet-pedagogchna-kultura-batkv-vihovannya-batkv/
Правова освіта | Переглядів: 415 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 11.05.2015 | Коментарі (0)

Закони та підзаконні акти,

спрямовані на охорону основних прав дитини

До них можна віднести Закон України "Про охорону дитинства" (26 квітня 2001 року). Він визначає охорону дитинства в Україні як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і покликаний забезпечити реалізацію прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток, встановивши основні заса­ди державної політики в цій сфері. Уперше в Історії на­ціонального законодавства в цьому Законі введено по­ложення, яке забороняє тілесні покарання дітей у родині.

Закон України "Про сприяння соціальному станов­ленню та розвитку молоді в Україні" (23 березня 2003 року). Цей нормативний документ визначає загальні за­сади створення організаційних, соціально-економічних, політико-правових умов соціального становлення та роз­витку молодих громадян України в інтересах особистос­ті, суспільства та держави, основні напрями реалізації державної молодіжної політики в Україні щодо соціаль­ного становлення та розвитку молоді.

Закон України "Про охорону здоров'я" (19 листо­пада 1992 року) визначає правові, організаційні, еконо­мічні та соціальні засади охорони здоров'я в Україні, регу­лює суспільні відносини в цій галузі з метою забезпечення гармонійного розвитку фізичних і духовних сил, високої працездатності, довголітнього активного життя громадян, усунення чинників шкідливого впливу на їхнє здоров'я, запобігання і зниження захворюваності, інвалідності та смертності, поліпшення спадковості.

Закон України "Про соціальну роботу з дітьми і мо­лоддю" (21 червня 2001 року) визначає організаційні та правові засади соціальної роботи з дітьми та молодцю.

Закон України "Про громадянство України" (18 січня 2001 року) відповідно до Конституції визначає правовий зміст громадянства України, підстави і порядок його на­буття та припинення, повноваження органів державної влади, що беруть участь у вирішенні питань громадян­ства України.

Правова освіта | Переглядів: 412 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 17.11.2014 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz