Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Головна » Файли » Методичний порадник » Педагогічна майстерня

У категорії матеріалів: 9
Показано матеріалів: 1-9

Сортувати за: Даті

Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах  (лист МОН № 1/9-456 від 02.09.2016 року)
https://drive.google.com/file/d/1i15EGrXc7vsstBBtG3UDuIMmD-9kpwMD/view?usp=sharing

Педагогічна майстерня | Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 10.06.2019 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в 2018/2019 н.р.

Докорінні зміни в системі освіти забезпечуються реалізацією Закону України «Про освіту» та ключових положень Концепції «Нова українська школа». Дошкільна  освіта розглядається сьогодні як базис  системного розвитку дитини, фундамент  творення якісно нового освітнього простору, а, отже, й змінювати слід, насамперед, її  стереотипи й установки, усталені принципи
функціонування.

 Електронна версія "Майбуття"...

http://visnyk.hoippo.km.ua/maibutia/3598-lipen-serpen-2018-13-16-590-583.html

https://drive.google.com/open?id=1fCAl0X43cYP6OSw6SFUW8ny2TTpqu964

https://drive.google.com/open?id=19kREXSmy0fR4lsUu3iahnwnpvSRs2Flx

https://drive.google.com/open?id=18GUeK0YxqvJmU0yD2bUsavEm7-syS2Ju

 

Педагогічна майстерня | Переглядів: 69 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 17.09.2018 | Коментарі (0)

http://old.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/6124-                                                                 Додаток до листа МОН України

                                                                                 від _02__._09___.2016 р. № _1/9-456____

 

 

Інструктивно-методичні рекомендації

«Організація фізкультурно-оздоровчої роботи                                                       у дошкільних навчальних закладах»

 

             

Закон України «Про дошкільну освіту» визначає збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини як першочергове завдання розвитку, навчання і виховання наймолодших громадян країни.   

Показниками фізичного здоров’я дитини є рівень морфофізіологічного розвитку (відсутність аномалій і відхилень в анатомічній будові тіла, нормальне функціонування всіх органів та систем організму, їх ріст і розвиток), що виявляється й підтверджується віковими антропо- та біометричними показниками (довжина, маса тіла, об’єм грудної клітки, робота серця, органів дихання, травлення, виділення, опорно-рухового апарату, постава, стан шкіри, гострота зору, нюху, слуху, смаку тощо).

Показники психічного здоров’я – рівень розвитку психічних процесів (відчуття, сприймання, увага, пам’ять, уява, мислення, мовлення, воля),  емоційної сфери, збалансованість психічних станів, уміння свідомо керувати своєю поведінкою, швидко адаптуватися до середовища, адекватно реагувати на зовнішні й внутрішні подразники, регулювати відносини із соціальним, природним, предметним середовищем та власним «Я».

Показники духовного здоров’я – самоідентифікація і самоусвідомлення себе як індивіда, особистості, власних бажань, інтересів і перспектив, система ціннісних орієнтацій, врівноважене, толерантне спілкування з однолітками та іншими дітьми, дорослими людьми, спрямованість на суспільно­-корисну справу, культура користування матеріальними благами і здобутками духовної культури людства, прагнення до творчого освоєння світу тощо.

Необхідною умовою збереження і зміцнення усіх складників здоров’я,  а отже й повноцінного і своєчасного розвитку фізичної, соціально-моральної, інтелектуально-пізнавальної, емоційно-ціннісної, творчої та інших сфер дитячої особистості є застосування в освітньому процесі дошкільних навчальних закладів  науково вивірених, експериментально апробованих інноваційних освітніх методик і технологій здоров’язбережувального і здоров’яформувального спрямування.  

Педагогічна майстерня | Переглядів: 612 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Гранично допустиме навчальне навантаження на дитину

у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності

(Затверджено наказом МОН України від 20.04.2015р. №446,

зареєстрованим у Міністерстві юстиції України

від  13.05.2015р. за №520/26965)

Орієнтовні види діяльності за освітніми лініями

Орієнтовна кількість занять на тиждень за віковими групами

 

раннього віку (від 1 до 2 років)

Перша молодша (від 2 до 3 років)

Друга молодша (від 3 до 4 років)

Середня (від 4 до 5 років)

Старша

 (від 5 до

6 (7) років)

 

 

Ознайомлення з соціумом

1

1

2

2

3

 

 

Ознайомлення з природним   

довкіллям

1

1

1

1

2

 

 

Художньо-продуктивна діяльність (музична, образотворча, театральна тощо)

3

4

4

5

5

 

 

Сенсорний розвиток

2

2

-

-

-

 

 

Логіко-математичний розвиток

-

-

1

1

2

 

 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2

2

3

3

3

 

 

Здоров’я та фізичний розвиток*

2

2

3

3

3

 

 

Загальна кількість занять на тиждень

9

10

11

12

15

 

 

Додаткові освітні послуги на вибір батьків

-

-

3

4

5

 

 

Максимальна кількість занять на тиждень

9

10

14

16

20

 

 

Максимально допустиме навчальне навантаження на тиждень на дитину (в астрономічних годинах) **

1,3

1,4

3,5

5,3

8,3

 

 

Розвивальне заняття з психологом

 

1

1

1

1

 

Педагогічна майстерня | Переглядів: 254 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 22.09.2015 | Коментарі (0)

Методичні рекомендації

щодо організації літнього оздоровлення дітей дошкільного віку

Літо – час оздоровлення дітей. Використати цей період необхідно дбаючи про повноцінне загартування повітрям, сонцем і водою. Ці природні чинники треба задіювати помірковано, не забуваючи про основні вимоги до загартувальних процедур: системність, послідовність, регулярність, урахування стану здоров’я  та емоційного ставлення дитини до оздоровчих процедур.

Чим ще ми маємо наповнити літнє дозвілля дошкільників? Доречно, щоб це були ігри, розваги, спостереження, праця в природі, загартувальні процедури, пішохідні переходи, спортивні свята. Цікавими для дітей будуть лялькові вистави, концерти, вікторини, інсценівки, драматизації казок, у яких вони будуть брати безпосередню участь. Вихователь має потурбуватися про різноманітність вражень і знань, які отримають малюки за три місяці літа.

Загартувальні процедури

Загартування повітрям

  • повітряні ванни в приміщенні (діти мають їсти, гратися і спати в теплу погоду при відчинених вікнах);

  • повітряно-сонячні ванни (на прогулянках, які організовують кожного дня по два рази. Проводити прогулянки слід за будь-якої погоди. При загартуванні повітрям дуже важливо правильно одягати дитину – відповідно до сезону і погоди, щоб забезпечити їй вільну рухливість і необхідний тепловий комфорт. У теплі дні організовують ігри середньої рухливості, щоб діти не перегрівалися);

  • сон на повітрі (якщо є умови);

Загартування водою

  • обтирання (починати загартування водою можна з вологого обтирання (1-2 хвилини) спочатку з рук, шиї. Далі обтирати до пояса, потім ноги. Температура води від +32ْС, +28ْС до +22ْС, +20ْС.

  • обливання (Загартуванню сприяє обливання стоп – як самостійна процедура і в комплексі з ходінням босоніж по підлозі, холодному та гарячому піску. Після прогулянки також можна обливати ноги дітей нагрітою на сонці водою з поліетиленових пляшок);

  • купання ( у гумових басейнах, встановлених на майданчиках, у відкритих водоймах разом з батьками);

  • ходьба по вологому килимку, змоченому в сольовому розчині.

Загартування сонцем

  • Дітям рекомендується короткотривале перебування на сонячній ділянці. Вкрай обережно сонячні ванни призначаються дітям від 1 до 3 років.

  • Перші сонячні ванни треба приймати при температурі повітря не нижче +18°С. Тривалість їх не повинна перевищувати 5 хвилин (далі додавати по 3-5 хвилин, поступово доводячи до години).

  • Загорати часто, але нетривало.

  • Кращий час для засмаги: у середній смузі – 9-13 і 16-18 годин; на півдні – 8-11 і 17-19 годин. 

  • Приймати сонячні ванни найкраще ранком, коли повітря особливо чисте і ще не занадто пекуче, а також ближче до вечора, коли сонце хилиться до заходу.

  • Не рекомендується загоряти безпосередньо перед їжею і відразу після неї. Сонячні ванни можна приймати через 30-40 хвилин після сніданку, а закінчувати не менш ніж за годину до чергового прийому їжі.

  • Абсолютним протипоказанням до проведення сонячних ванн є температура повітря +30 ْС.

  • Після сонячних ванн, а не до них, дітям призначають водні процедури. Попередити переохолодження дитячого організму.

  • Не перебувати на сонці в повній нерухомості.

  • Уникати сильного опромінення голови. Для попередження перегріву та сонячного удару дітям обов’язково надівати білу панаму або хусточку.

  • Уникати загорання під сильним вітром.

  • Краще загорати в лісі, саду, біля річки.

 

Педагогічна майстерня | Переглядів: 941 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 15.06.2015 | Коментарі (0)

 

Тема

Форма проведення

Термін

 

Круглий стіл  на тему “Виявлення набутих компетенцій  дітьми старшого та середнього  дошкільного віку  за вимогами БК дошкільної освіти і програми розвитку дитини дошкільного віку “Впевнений старт”

Повідомлення

07.10.2014р.

 

Панорама методичних  новинок

Обговорення

06-10.10.14р.

 

 

Інтерактивно ділова гра “Прес –конференція”

Тема:”Моделюємо портрет майбутнього першокласника”

Виступи

 

08.0.2014р.

 

Майстер-клас  вихователя Пукальської  І.М.“Ейтетика.Ігри та вправи”

Заняття з мовленнєвого  розвитку “У фруктовому саду”

Огляд. Обговорення.

10.10.14р.

 

Дискусія “Яким має бути сучасне заняття”

Дискусія

08.10.2014р.

 

Консультація “Технології вивчення готовності до школи майбутніх першокласників”

Повідомлення

 

 

09.10.2014 р.

 

Перегляд відеозаписів  музичного керівника Лукащук О.В.  “Танець як засіб комунікації”

(робота гуртка)

 

 

Обговорення,перегляд

 

09.10.14р.

 

Презентація портфоліо дітей старшої групи.

Вихователь Захарчук Т.А.

Презентація

14.10.14 р.

 

Засідання школи молодого спеціаліста  на тему:  «Моє бачення сучасного заняття ».

Обговорення

15.10.14р.

 

Проведення тестування “Сучасні педагогічні  технології дошкільної освіти”.

Тестування

16.10.14р.

 

Домашне завдання .

Анкетування “Інновації в дошкіллі”

Анкетування

16.10.14р.

Педагогічна майстерня | Переглядів: 279 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2014 | Коментарі (0)

       Алгоритм вивчення компетентності дітей старшого дошкільного віку за освітньою лінією "Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі ”


 

       Відомо,що одним із найвідповідальніших життєвих циклів людини є дошкільний період,  тому саме осучаснення   шляхів  творчого розвитку  дошкільника  сприяє опануванню ними не тільки премудрості шкільної науки  але  науки життя, яке набуває  у сучасних умовах особливого значення.   Реформування системи освіти  спонукає  до пошуку нових підходів теоретичних й  практичних засад змісту освіти. Стало очевидним ,що традиційна підготовка дітей до школи втратила свою перспективність .В наш час набуває цінності не тільки  засвоєння дітьми певних знань,  а також  забезпечення використання  відповідних компетентностей в житті.

          Пріоритетними завданням стало  формування  у  наших вихованців уміння міркувати, орієнтуватися в усьому ,що їх оточує , належно  оцінювати та приймати самостійні рішення , аргументувати  свої міркування ,помічати і розкривати  причинно-наслідкові зв'язки. Тобто  не спонукати дітей до безпосередньої навчальної діяльності, а забезпечувати підґрунтя  для  оволодіння нею. З огляду на це ,в змісті  Базового  компонента  дошкільної освіти , було виділено окремо освітню  лінію  «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі ",  яка вивчає сенсорні еталони,пізнавальну активність,елементарні математичні уявлення та компетентність дій відповідно до своїх можливостей. Ця  освітня лінія включає в себе  оволодіння дітьми таких понять ,як колір,форма,величина,простір,час ,число, цифра, лічба,рахунок, задача, а також  розвиває   високу пізнавальну активність, кмітливість, гнучкість мислення,розширює  знання   про довкілля, їхнє життя.


 

Педагогічна майстерня | Переглядів: 832 | Завантажень: 64 | Додав: Admin | Дата: 08.02.2014 | Коментарі (2)

Шахрай Наталія Володимирівна

                Дошкільників називають « чомусиками » , тому що вони із цікавістю пізнають навколишній світ , прагнуть про все дізнатися і радіють життю. Мета цього посібника - допомогти педагогічним працівникам  зробити життя дітей радісним, емоційно-насиченим, комфортним для повноцінного розвитку. Різноманітність  використання активних та інтерактивних методів і  прийомів в організації проведення заходів дозвілля розроблених   Шахрай Н.В.  сприяють не лише збагаченню емоційних проявів естетичного виховання в житті та мистецтві  , але  і  значно збагатять  лексику дітей, розширять практичне розуміння мови, її  художніх образів. Всі  розробки  дозвілля 

(свята ,розваги ,театралізована діяльність ,ігри-драматизації цікаві конкурси із залученням батьків),
Педагогічна майстерня | Переглядів: 302 | Завантажень: 47 | Додав: Admin | Дата: 12.12.2013 | Коментарі (0)

Творча група у складі:

Шахрай Наталія Володимирівна , заступник директора з питань дошкільної освіти

Байдюк Сніжана Іванівна вихователь-методист  закладу

Нідзельська Світлана Василівна, вихователь , керівник  творчої групи закладу

 

 Розроблений  проект  з питань безпеки життєдіяльності 

допоможе  вихователям підготувати дітей до розв’язання складних життєвий ситуацій,навчити їх захищати себе від небезпеки, а також запобігти дитячому травматизму. Матеріали   проекту можуть бути використані вихователями як під час  планування навчально-виховного процесу , так і  під час занять , ігор, бесід, розваг ,  у роботі з батьками.

 

Педагогічна майстерня | Переглядів: 286 | Завантажень: 59 | Додав: Admin | Дата: 11.12.2013 | Коментарі (1)

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz