Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Головна » Файли » Батькам майбутніх першокласників

У розділі матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 5 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 22.04.2021 | Коментарі (0)

"СТВОРЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ УМОВ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ

ПЕРШОКЛАСНИКА"

Нова соціальна ситуація, у яку потрапляє дитина шести років, вимагає від неї великих фізичних і психічних сил. У зв’язку з цим батьки повинні забезпечити безліч умов для сприятливого звикан­ня дитини до навчальної діяльності, одними з яких є гігієнічні умо­ви.

Далі...

http://dnz11sh.ucoz.com/load/batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv/batkam_

majbutnikh_pershoklasnikiv/stvorennja_optimalnikh_umov_dlja_

uspishnogo_navchannja_pershoklasnika/39-1-0-438

 

 

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 5 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 20.04.2021 | Коментарі (0)

"ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НУШ: ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ!"

Вступ дитини до школи завжди є переломним моментом у її житті, незалежно від того, в якому віці вона приходить у перший клас: у шість чи в сім років. Про що насамперед мають пам’ятати батьки майбутнього першокласника? На що бажано звернути їхню увагу під час підготовки дитини до школи?  Далі..

http://dnz11sh.ucoz.com/load/batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv

/batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv/konsultacija_dlja_batkiv_dali/39-1-0-437

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 5 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 20.04.2021 | Коментарі (0)

Яку діяльність запропонувати дитині дошкільного віку:

Ігрова 

Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивний емоційний настрій, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.

Трудова 

У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей.

У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.

Художньо-продуктивна 

У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження. Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності.


http://Рекомендації щодо забезпечення якості дошкільної освіти України в умовах карантину

Поради та вправи для дітей дошкільного віку від МОН

Загадки для дітей українською мовою | З любов'ю до дітей | Наталя Гуркіна

https://www.youtube.com/watch?v=uFEuaGcw530

Заняття з мовлення "Звуки та букви".

https://www.youtube.com/watch?v=Tj6npDwV2LE

Далі..http://dnz11sh.ucoz.com/load/batkam_majbutnikh_pershoklasnikiv/batkam_majbutnikh

_pershoklasnikiv/rekomendaciji_shhodo_zabezpechennja_jakosti_doshkilnoji_osviti_ukrajini_

v_umovakh_karantinu/39-1-0-434

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 6 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 12.04.2021 | Коментарі (0)

НАСТУПНІСТЬ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

НАСТУПНІСТЬ МІЖ ДОШКІЛЬНОЮ ТА ПОЧАТКОВОЮ ОСВІТОЮ

Наступність між дошкільною та початковою освітою – це забезпечення неперервності здобуття людиною освіти. Наступність в освіті необхідна для створення єдиного освітнього процесу, що логічно продовжується від дитячого садка до школи. Цей процес допомагає досягти цілісного розвитку особистості.

Під час навчання у дітей формуються базові компетентності – вміння, знання та навички, які необхідні для подальшого навчання та життя загалом. Володіння українською та іншими мовами, математичні навички, знання в галузі природничих наук, техніки або культури – цьому дитина навчається в молодшій школі завдяки тим компетентностям, що сформувались у неї в дитячому садку.

У дошкільному віці діти починають розвивати, зокрема допитливість, ініціативність, відповідальність, креативність, навички комунікації. Початкова освіта базується на цих навичках і поглиблює їх.

Перехід між дитячим садком і школою має бути поступовим, оскільки діти мають пройти період адаптації. Адаптація дитини буде значно легшою, якщо у перші роки навчання в школі будуть продовжувати та підіймати на інший рівень ту діяльність, яка була в дитячому садку. Наступність в освіті означає збереження основних видів діяльності дітей дошкільного віку в початковій школі, зокрема:

  • спілкування;
  • ігри; 
  • рухова активність; 
  • пізнавальна діяльність; 
  • засвоєння господарсько-побутових навичок; 
  • ліплення, малювання, аплікація, конструювання, слухання музики, спів, хореографія, театральна діяльність.

Педагоги дошкільної освіти мають бути ознайомлені з програмою початкової школи та вводити у свої заняття навчальні елементи, які підготують дітей до 1-го класу. Вчителі початкових класів також мають знати дошкільну навчальну програму, щоб використовувати її складові в адаптаційний період.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти.

Лист щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти.

Наказ "Про затвердження примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти".

Презентація "Дошкільник йде до школи: психологічний супровід".

https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/nastupnist-mizh-doshkilnoyu-ta-pochatkovoyu-osvitoyu

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 10 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 18.01.2021 | Коментарі (0)

Презентація "НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА " 2017-2018 навчальний рік. 

 

Міністр освіти і науки України - Лілія Михайлівна Гриневич.

 

https://mon.gov.ua/ua/tag/doshkilna-osvita

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 178 | Завантажень: 0 | Додав: 1111111 | Дата: 01.02.2019 | Коментарі (0)

У Міністерстві освіти й науки України презентували нову редакцію освітньої програми «Впевнений старт». Про те, що у ній нового, з чого вона складається та як нею можна буде користуватися розповіли автори – доктор психологічних наук Тамара Олександрівна ПІРОЖЕНКО та Олена Юріївна ХАРТМАН, старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г. С. КОСТЮКА.
Детальніше:
http://short.media/education/onovlena-programa-vpevnenii-start-iak-teper-navchatimut-ditei © short.media

http://short.media/education/onovlena-programa-vpevnenii-start-iak-teper-navchatimut-ditei

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 384 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 25.08.2017 | Коментарі (0)

Педагогічна спільнота сьогодення здійснює освіту дітей відповідно до Державних стандартів дошкільної тапочаткової загальної освіти.Базовий компонент дошкільної освіти України є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки України. Далі..http://stepforschool.blogspot.com/2016/01/blog-post.html#more

Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 336 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 26.01.2017 | Коментарі (0)

Інформація  знаходиться за адресою: http://stepforschool.blogspot.com/

Педагогічна спільнота сьогодення здійснює освіту дітей відповідно до Державних стандартів дошкільної тапочаткової загальної освіти.
Базовий компонент дошкільної освіти України є Державним стандартом дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; сумарний кінцевий показник набутих компетенцій випускником дошкільного навчального закладу перед вступом його до школи. 

 

Зміст дошкільної освіти впроваджується через чиннікомплексніпарціальні та корекційні програми. Демократичні процеси освітянської галузі забезпечують варіативність програм та їх довільний вибір педагогічними колективами.
 
 
 
У 2015-2016 навчальному році діють такі комплексні програми:
- «Оберіг», програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років (наук. кер. Богуш А.М.), 2014;
- «Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку  (авт. кол. Андрієтті О.О., Голубович О.П. та ін.), 2012;
- «Дитина», програма виховання і навчання дітей від 2 до 7 років  (наук. кер. Проскура О.В., Кочина Л.П., Кузьменко В.У., Кудикіна Н.В.),  діє до 30 грудня 2015 року;
- «Дитина в дошкільні роки», освітня програма (науковий керівник  Крутій К.Л.), діє до 30 грудня 2015 року;
- «Українське дошкілля», програма розвитку дитини дошкільного віку (авт. кол. Білан О.І, Возна Л.М., Максименко О.Л. та ін.), 2012;
- «Світ дитинства», комплексно-освітня програма для дошкільних навчальних закладів (наук. кер. Богуш А.М.), 2015;
- «Соняшник», комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку (авт.. Калуська Л.В.), 2014;
- «Соняшник», комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку (авт. Калуська Л.В.), 2014;
- «Я у Світі» (нова редакція), програма розвитку дитини дошкільного віку (наук. кер. Кононко О.Л.), 2014;
- «Стежина», програма для дошкільних навчальних закладів, які працюють за вальдорфською педагогікою (авт. Гончаренко А. М., Дятленко Н.М.), 2014.
 
Чинні парціальні освітні програми:
- «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років  (авт. Лохвицька Л. В.), 2014;
- «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт. Березіна О.М., Гніровська О.З.,   Линник Т.А.), 2014;
- «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт. Борщ Р.М., Самойлик Д.В.), 2013;
 - «Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт. Гунько С., Гусак Л.,      Лещенко З.), 2013;
- «Англійська мова для дітей дошкільного віку» (авт. Кулікова І.А., Шкваріна Т.М.), 2015;
- «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. Лохвицька Л.), 2014;
- «Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт. Єфименко М.), 2014;
- «Веселкова музикотерапія: оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку» (авт.: Малашевська І.А., Демидова С.К.), 2015.
 
Корекційні програми:
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку зі зниженим слухом «Стежки у світ» (авт.кол.: Жук В.В., Литовченко С.В., Максименко Н.Л. та ін.), 2014;
-         Програма розвитку глухих дітей дошкільного віку (авт.Луцько К.В.), 2013;
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю (авт.: Блеч Г.О., Гладченко І.В. та ін.), 2013;
-         Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» (авт. Скрипник Т.В.), 2013;
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку зі спектром аутичних порушень (наук.ред.: Шульженко Д.І.), 2012;
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату (заг.ред. Шевцова А.Г.), 2012;
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» (авт.: Сак Т.В. та ін.), 2013;
-         Програмно-методичний комплекс розвитку незрячих дітей від народження до 6 років (авт.: Вавіла Л.С., Бутенко В.А., Гудим І.М.), 2012;
-         Програмно-методичний комплекс «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення п’ятого року життя» (авт.. Рібцун Ю.В.), 2014;
-         Програмно-методичний комплекс «Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення» (авт.: Трофименко Л.І.), 2012;
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Фізичне виховання та основи здоров’я» (авт. Гладченко І. В.), 2015;
 
-         Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю «Формування соціальних навичок» (Висоцька А.М.), 2015.
 
Опубліковано о  
Батькам майбутніх першокласників | Переглядів: 167 | Завантажень: 0 | Додав: Admin | Дата: 20.02.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz