Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) №11  "Дзвіночок"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі продуктів харчування

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №11 «Дзвіночок» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281891

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Чкалова, 34

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Островська Тетяна Миколаївна, бухгалтер Шепетівського ДНЗ №11 «Дзвіночок» , м. Шепетівка, вул. Чкалова, 34 тел. (03840) 5-82-00, e-mail: dnz11sh@email.ua

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі :

- М'ясо 15110000-2 (ДК021:2015)

1) Яловичина – 57400,00 грн. -700 кг

2) Свинина – 36000,00 грн. - 450 кг

3) Печінка яловича - 3000,00 грн. -51 кг

4) Курятина - 73600,00 грн. – 1500 кг

- Молоко, молоко згущене, сметана 15510000-6 (ДК021:2015)

1) Молоко 2,5%-3,2% - 165 800,00 грн. – 10203 л

2)Молоко згущене 7 500,00 грн. – 90 кг

3) Молоко згущене (варене) 2 700,00 грн. – 60 кг

4)Сметана 20-21% - 14 000,00 грн. – 280 кг

- Сирні продукти 15540000-5 (ДК021:2015)

1)Сир твердий – 16 000,00 грн. -140 кг

2)М’який сир 9% 114 000,00 грн. – 1425 кг

3. Місце поставки товару : 30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Чкалова, 34

4. Строк поставки товару: січень-грудень 2018 року.

-Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені 1522000-6 (ДК021:2015)

1) Риба морожена – 84 000 грн.- 1260 кг

- Овочі, фрукти та горіхи -03220000-9 (ДК021:2015)

1) Капуста свіжа -23650 грн.- 3378 кг

2) цибуля – 9000 грн. – 1500 кг

3) морква – 10800 грн. – 150 кг

4) огірки свіжі – 1800 грн. – 150 кг

5)помідори свіжі – 1500 грн – 150 кг

6)яблука 6000 грн – 400 кг

7)банани 5250 грн – 150 кг

8) мандарини 6000 грн - 150 кг

9)апельсини 6000 грн – 150 кг

10) лимони 3000 грн - 50 кг

Оброблені фрукти та овочі 15330000-0 (ДК021:2015)

1.Повидло (джем) 2900 грн. – 100 кг

2.​​​​​​Родзинки 3000 грн. – 50 кг

3.Кабачки консервовані 4200 грн. – 300 кг

4.Помідори консервовані 9000 грн. – 600 кг

5.Огірки консервовані 12000 грн. - 500 кг

6.Ікра кабачкова 3500 грн. – 100 кг

7.Горощок зелений консервований 4050 грн. – 150 кг

8.Кукурузка цукрова консервована 1600 грн. -50 кг

9.Томатна паста 3500 грн. – 100 кг

10.Сухофрукти 16250 грн. – 500 кг

11.Масло вершкове 15530000-2 (ДК021:2015)

12.Масло вершкове 65000 грн – 537 кг

5. Технічні (якісні) вимоги до товару: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», вказаному ДСТУ. Смак, колір та запах притаманний цим видам продуктів. При поставці товару обов’язково надаються копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару, надаються на кожну партію товару (посвідчення або сертифікат якості, або декларація виробника) де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Поставка товару здійснюється згідно заявки замовника (поставка здійснюється невеликими партіями). Доставка товару транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника за адресою Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Чкалова, 34

6. Умови поставки товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

7. Дата , час початку подання пропозицій: 10.01.2018 р.

8. Дата, час закінчення подання пропозицій: 15.01.2018 р.

7. Дата, час закінчення подання пропозицій: 15.01.2018 р. 16-00

Додаток 1

Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності).

Учасник може відступати від даної форми за умови викладення усієї запитуваної інформації.

 

Форма ЦІНОВОЇ пропозиції

до предмету закупівлі ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія

_____________________________________________________________ (назва підприємства/фізичної особи),

яке надає свою пропозицію щодо участі у закупівлі:

Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника

 

Місцезнаходження / місце проживання

 

Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер

 

Основний поточний рахунок (номер рахунку, найменування банку, МФО)

 

Номер телефону / телефаксу

 

e-mail (адреса електронної пошти в разі наявності)

 

 

 

 

п/п

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю з ПДВ

(або без ПДВ)

Загальна сума з ПДВ

(або без ПДВ)

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Загальна ціна пропозиції (грн.)

 

в т.ч. ПДВ (грн.)

 

Ціна пропозиції прописом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу пропозицію, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Разом з цією пропозицією ми надаємо необхідний пакет документів на підтвердження заявлених вимог.

Своїм підписом підтверджую достовірність інформації, наданої в нашій ціновій пропозиції та погоджуюсь укласти з Вами договір згідно з чинним законодавством і почати його виконання з дня укладення договору та виконувати всі обговорені умови.

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи

підприємства/фізичної особи, завірені печаткою

_______________(___________)

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення закупівлі  (електрична енергія)

1. Замовник.

1.1. Найменування: Шепетівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №11 «Дзвіночок» Хмельницької області

1.2. Код за ЄДРПОУ: 38281891

1.3. Місцезнаходження: Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул. Чкалова. 34

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками, (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Островська Тетяна Миколаївна, бухгалтер Шепетівського ДНЗ №11 «Дзвіночок» , м. Шепетівка, вул. Чкалова, 34 тел. (03840) 5-82-00, e-mail: dnz11sh@email.ua

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі : 138800,00 грн.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: код за ДК021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія

3.2. Кількість товару: 46266 кВт/год

3.3. Місце поставки товару : 30401, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. Чкалова, 34

3.4. Строк поставки товару: січень-грудень 2018 року.

3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару: умови постачання електричної енергії замовнику повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:

- Якість електричної енергії має відповідати фактичним значенням параметрів електричної енергії ,встановленим ГОСТ 13109-97;

- «Правила користування електричною енергією», затверджені постановкою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 31.07.1996 № 28.

- іншим нормативно-правовим актам.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.

Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку та відповідати державним стандартам України.

Під час виконання договору про закупівлю учасник повинен дотримуватись передбачених чиним законодавством України заходів із захисту довкілля.

У вартість товару необхідно включити сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежівв т.ч. ПДВ.

3.6. Умови постави товару: постачальник повинен забезпечити поставку товару в повному обсязі.

4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

- свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ; свідоцтва платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);

- документ , що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (для учасників торгів – юридичних осіб);

- копію діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету цієї закупівлі; (в випадку якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню);

- довідки, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)

5. Дата , час початку подання пропозицій: 10.01.2018 р.

6. Дата, час закінчення подання пропозицій: 15.01.2018 р.

Вхід на сайт
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Друзі сайту

Шепетівка вул.Чкалова 34
Безкоштовний хостинг uCoz